Příspěvky

Tyhle potraviny by vám teď na stole chybět neměly. Posilují imunitu a pomáhají hubnout!

Zapomeňte na letní zeleninu a exotické ovoce. Volte raději sezónní a zdejší, to naší imunitě prospívá nejvíce. Uvidíte, jak vám bude pak i příjemně po těle, bez chladu a stresu. Dýně Oranžové bachraté plodiny zkuste například nakrájet na plátky, ochutit ji různými čerstvými či sušenými bylinkami – a dát zapéct do trouby. Chutná samotná, jako příloha, nebo jako součást sýrového talíře. Skvělá je do polévky, jako pyré, ale i jako pečené hranolky. Dochucujte tvrdými sýry, či dipem z tvahoru.   Řepa Tato červená podzimní kořenová zelenina má celou řadu pozitivních účinků na zdraví – mimo jiné působí příznivě na krevní tlak i krvetvorbu, je zdrojem minerálů a vitaminů a podporuje imunitu. Řepa chutná pečená i vařená, může být součástí salátů, pomazánek, polévek nebo i veganských burgerů. Výbornou kombinaci vytváří s kozím sýrem a lze ji také zakápnout zálivkou z medu a balsamica a dochutit solí a pepřem. Zkusit můžete rovněž smoothie z červené řepy – podpoří trávení a detoxikuje.     Jablka

Jídelníček na dálku? Tak ho zkuste!

Zmrzlina a hubnutí: Jde to dohromady?

Plavková sezóna se blíží. Letos to do ní stihnete!

Krabičkové diety: Víte, které fungují?

Extra rychlý plán: Jak se znovu vrátit k hubnutí

Vydržte. Za čas budete ráda, že jste to nevzdala.

Zabijáci nemocí! Potraviny, které jezte právě teď.

Co teď? Objevovat nové cesty a získat náskok!

Domácí krabičková dieta: krok za krokem

Nebuďte hrr. I tak to zvládnete!

Jsem tu pro vás v nové síle. Tak jdeme na to!

Vychutnávejte si, ale v malém množství. V lednu za to budete rádi!

Koktejly vám pomohou neztloustnout během Vánoc. Zkuste je!

Zdravé cukroví, které si můžete dát bez černého svědomí

4 extra tipy, jak vyzrát na prosinec a nepřibrat

5 potravin pro dobrou náladu. Ty potřebujete teď víc než kdy jindy!