Mgr. Lada Nosková

Rady a tipy nutričního terapeuta

24. ledna 2019

Dieta, co frčí. Zde je návod, jak na ni

Ptali jste se mne, jak přesně funguje reverzní dieta, o níž jsem psala minule, Takže základ je mít přesnou představu o číslech (příjem, výdej, makro živiny) a neustupovat z nich.

1krok
Jedině tak se dá dobře sledovat vývoj a měnit nastavení. Začněte tím, že si budete týden zapisovat, co a jak denně jíte (na mydiet.cz k tomu máte tabulku). Tak zjistíte, kolik reálně jíte, průměrem sedmi dní, řekněme 5300 kJ. Změřte si také míry.

2. krok
Nastavte si příjem o 10% více, v makrech 30 % B, 45 % S, 25 % T. Zařiďte si pohybovou aktivitu 4x týdně, se stejným výsledkem 6000 kJ/ týden a držte program.


3. krok
Za týden se změřte a zvažte. Pokud se váha hnula směrem dolů, přidejte dalších 10 %. Pohyb zůstává. JENŽE tady je to hlavní úskalí, možná vám nebude jasné, proč máte přidávat, když hubnete. Jak jsem vysvětlovala minule, v první fázi vůbec o hubnutí nejde, ale jde o to zjistit své maximum. Abyste tělo netrápili nedostatkem, ale uměli si nastavit správný deficit hubnutí a nedostalse do začarovaného kruhu, ubírání a ubírání. 

4. krok
Po měření znovu navyšujte po týdnu o 10 %. Tak dlouho, dokud nedosáhnete takového výsledku, že nepřiberete. ALE při zachování stejného pohybového plánu. Pokud právě teď propadáte zoufalství, pomohu vám s tím. Stačí napsat.

5. krok
Teď teprve nastane fáze hubnutí. Snížte jen o 10 %, pohyb zachovejteA co je výsledkem tohoto snažení? Dost důležitá skutečnost, že se vám bude dařit hubnout při příjmu 6800 kJ a ne na 5300 kJ. To je mnohem lepší výchozí stav. Hubnu pohodlněji, v klidu, bez pocitů hladu a strádání.

Přijďte na Diet Plan workshop - hubnutí s Ladou
Dám vám takový plán, který určitě zvládnete. A ten funguje na všechny.

Kdy: 23.2. 2019  9,30 - 14,00
Kde: Juice me baby, náměstí Kinských 3, Praha 5
Cena: 2600 Kč za osobu 
Zvýhodněná cena za dvě osoby 4600 Kč 

Přihlaste se zde






Žádné komentáře:

Okomentovat