Mgr. Lada Nosková

Rady a tipy nutričního terapeuta

22. dubna 2020

Vydržte. Za čas budete ráda, že jste to nevzdala.

Už toho máte také dost? Držíte se jen tak tak? Neházejte flintu do žita a nakopněte znovu svoji morálku!

Tak dlouho jste jela podle správného menu i poctivě cvičila, ale teď vám vaše cíle zmizely někde v nedohlednu? Věřte, že jsme na tom všichni podobně. Ale víte co? Nesmíte to vzdát.

Dostali jsme čas
Možná jste měla naplánovanou svatbu, kterou jste nakonec přeložila. Možná jste chtěla jet na vysněné závody, na něž jste se těsně před karanténou i kvalifikovala. A dost možná se vám konečně začalo dařit pomalinku hubnout. Tak proč byste to měla shodit ze stolu? Proč byste se na to měla vykašlat? Nene, naopak. Dostali jsme všichni čas navíc. Být lepší v tom, co chceme a o co se snažíme.

Překážky? Zvládneme
Denní rytmus je nyní o dost jiný, než běžně. Ale přece jen, měsíc už je za námi. A jde se vrátit i ke zvykům, které jste se už naučila. Zdravá snídaně, připravený oběd, dobrá večeře. A svačinky pochopitelně. Znovu se vraťte do aplikace MyDiet.cz. Znovu oprašte čísla a makroživiny, ať víte, kolik čeho jíte.

Podpořte se
Svou motivaci i podpořte něčím, co vám změří vaši současnou snahu. Může to být chytrá váha, která ukáže množství svalů i tuku. Nebo sportovní hodinky, abyste věděla, kolik máte uběhnutých kilometrů a spálených kalorií… Nebo digitální váha, na přesné vážení vaší porce… Co vy na to?

Pečte, vařte, bavte se
Kolik receptů jste odkládala a teď máte možnost je zkusit? Domácí žitný chleba, špaldové housky, banánový chlebíček...Je navíc období pro pečenou zeleninu, tak vzhůru na celerové či petrželové hranolky, pyré z batátů, ale také třeba domácí burgery z hovězího masa. Všechno jde udělat zdravě, tak, abyste si pochutnala, ale i se dobře najedla. Protože dobré jídlo dělá i dobrou náladu. Mrkněte se ke mně na instagram, dávám vám tam tipy.

Tohle všechno se vám vrátí
Vím, že to není snadné, ale nebojte se. Všechna snaha i morálka, kterou teď musíte aktivovat víc než kdy jindy, nepřijde vniveč! Zkuste třeba mrknout na cvičební domácí videa a pustit se do nich. Vyběhnout ven, popadnout kolo, zkrátka nenechat chmury, aby vás dostihly. Tohle všechno až skončí karanténa, jako když najdete! Budete mít třeba zpevněné břicho, protože jste poctivě cvičila. Nebo klidně odhalíte ruce, protože jste dokázala neztloustnout.
Tak šup!
Nevzdávejte se a držte se!
Jedeme v tom společně.

S láskou Lada


Žádné komentáře:

Okomentovat